AZOR v tom má jasno: Tištěný Kurýr musí být jedničkou na regionálním inzertním trhu

Jsme si vědomi toho, že náš magazín není jediným tištěným periodikem, které nabízí inzerci na Berounsku. Máme ale naprosto jasno v tom, že chceme být jedničkou. Je to smělé, ale zároveň reálné přání.

Projekt nového tištěného reklamně – informačního periodika se začal rodit již před osmi lety a po několika ověřovacích testech jsme na podzim roku 2013 zahájili vydávání pravidelného čtrnáctideníku. Jeho netypický formát byl od počátku ve všech smyslech tohoto slova do detailu promyšlený a přizpůsobený hlavnímu smyslu a poslání. ZAUJMOUT. Uplynulé dva roky ukázaly, že jsme se trefili do černého. Náš magazín zaujal a dnes má početnou a věrnou čtenářskou obec.

Ten, okolo koho se v papírovém Kurýru všechno točí, ale není čtenář. Hlavním klientem je zadavatel inzerce. Proto se náš tým neskládá z kvalitních žurnalistů, ale ze špičkových odborníků na propagaci a marketing. Nemáme ambici dělat regionální zpravodajství a publicistiku, ale naštěstí nás to baví. Zajímavý nekomerční redakční obsah bereme především jako odměnu čtenářům zato, že věnují pozornost komerčnímu obsahu.

Hrajeme berounskou inzertní extraligu a hrajeme ji dobře. Máme zkušenosti, poctivě jsme trénovali a v rukávu navíc držíme zajímavé trumfy. Říkáte si teď, že tohle se vás netýká? Že vy jste malý živnostník, firmička či začínající podnikatel, a rozpočet na reklamu máte skoro zanedbatelný. Dokážeme vám, že to nevadí. Že s dobrou taktikou může i na poli regionální prezentace David porazit Goliáše

hlasovalo celkem: 529

Diskuse ke článku (0)


Přidat komentář





Povolené HTML značky: <b><i><br>Přidat nový komentář:


Komerční sdělení

Tohle šidítko fakt funguje! Protože endorfiny neoblafnete

Tohle šidítko fakt funguje! Protože endorfiny neoblafnete

() „Určitě nejsem sportovní typ, papuče s dýmkou sluší mi líp. Není mi dána pohyblivost, jednoho rána řekl…

Reklama
yoga